Monday, December 5, 2011

Kisah Kita...~


Weekend baru ni kerja saya mengemas bilik menjahit je..sebab rasa macam banyak barang yang boleh dibuang ~ konon ;) padahal takde la banyak pun.


Tiba-tiba terjumpa benang crochet ni bersama jarum dan juga kerja-kerja yang disiapkan suatu masa dulu..hehe, tahun lepas kot. Sampai dah lupa bila try buat menda ni :D hehe

Dalam hati "Cantik jugak ek, tapi sayangnya tak simetri" :D

Layannnn...

***

Lepas habis mengemas semua, I dengan bulat hatinya memulakan my Baby Quilt Project ;) harap-harap dapat siapkan before baby keluar, InsyaAllah!

Baru 4 rows siap dicantum - my first progress


Doa for me ;) *wink* 

Love and Salam ~ Marie 

6 comments:

MamaDaniel said...

cik marie.. gegirl ek... :) quilt tu guna charm pack bliss tu ke? cantik la... :) selamat menjahit.. :)

doily tu kira dah siap la kan? besar tu.. saya pun x pernah try lagi design pineapple.. :)

Nur said...

Pandai Marie kait doilie. cantik la! Good luck siapkan quilt tu ya! Marie boleh! ^_^

Marie said...

hehe..baru saya tau orang panggil tu doily or doilies :D thanks kengkawan! teruknya saya..

Marie said...

@zila: yer zila, kira siap la doily tu. xtau nak guna untuk apa..any idea?

Quilt tu saya guna bliss **first time guna designer charm pack** best best :D

Ramai orang kata gegirl, tapi tunggu kuar la baru tau apa gendernya..hehe. Surprise..

@Yati: TQVM for the encouragement! InsyaAllah, saya harap sangat dapat siapkan before deliver..Ameen!!

syaf said...

Takde sapa lah perasan simetri ke tak. Cantik aje :).. leh letak kat meja bulat kecik

Marie said...

hehe..sendiri rasa mcm xsimetri. tapi kalau letak atas meja kecik tu, comei je kot rasanya :p haha perasan kejap..tq syaf

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...